29. marraskuuta 2016

Varkaus

Olin viikonloppuna Varkaudessa viettämässä mummoni 80-vuotis synttäreitä! Oli ihan mielettömän kivaa ja ei voi kun ihmetellä että miten sen ikäinen oikeasti jaksaa jopa paremmin kuin minä. Mentiin mummon kanssa nukkumaan vasta puoli neljä aamulla.

 Oli ihana päästä pitkästä aikaa laittautumaan kunnolla vähän juhlallisempaan tilaisuuteen! 
Harvoin tulee enää käytyä, varsinkin kun asun täällä Helsingissä ja koko suku muuten tuolla savossa.
Kokeilin pitkästä aikaa violettia silmämeikkiä ja se sopikin yllättävän hyvin tämän uuden tukan kanssa. :) Meikkiin käytin oikeastaan kokonaisuudessaan Too Faced NikkieTutorials Power of Make-up palettia!
 Tän kuun lempparit mulle on kosmetiikasta ehdottomasti ollu toi paletti, osti sen Ruotsin reissusta Sephoralta ja ollut hintansa arvoinen 100%

Samoin täytyy hypettää näitä kahta:
 Toi Dieselin Tattoo hajuvesi on ollut yks mun lemppareita jo kauan ja vielläkään se ei ole menettänyt hohtoaan. Samoin kun toi KatVonD Liquid Lipstick sävyssä Lolita, on ihan puhdasta rakkautta. Sain sen Sephoralta ostaessani Katin Tattoolinerin ja toi on ollut niin ihana että pakko ostaa sitten heti lisää kun toi on lopussa. Oon käyttänyt tota nyt kokoajan, jokaisessa kuvassa on toi huulissa <3

- Heady Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti