23. maaliskuuta 2016

Come back

Moikka kaikille!

Haluisin ihan ekana pahoitella katoamistani blogini ääreltä ja sen piilottamista muilta kuin itseltäni. Valitettavasti kaikki muu elämä vei kaikki mun voimat ja en pystynyt enää keskittymään blogiini silleen kun halusin.
Oli pakko ottaa breikki tästä, keskittyä kouluun, parisuhteeseen ja meidän koiraan. Kuten monesti myös ilmaisin, olin tyytymätön blogiini jostain syystä. Ulkoasu ei oikein ollut sitä mitä minä olen oikeasti ja muutenkin aiheet vähän hapuilivat.
Aijon tästä eteenpäin keskittyä kauneuteen ja trendeihin blogini kanssa. Ehkä myös hieman lifestyle tyyliseen kirjoittamiseen. Ulkoasua modailemme parhaillaan poikaystäväni kanssa ja aijon aktivoitua täällä enemmän.
Mulla on nyt työharjoittelupaikan etsintä käynnissä ja näyttökiireitä mutta aijon koittaa kuitenkin saada tänne tekstiä aikaseksi, edes kuvien ja pienien tekstejen merkeissä. :)
Meidän vauvakoira on myös kasvanut ihan hirmuisesti ja sillä on alkanut jo murrosiän merkkejä ilmestymään. Välistä on korvat ihan kadoksissa ja ulkona kiinnostaa vaan hajut. Tässä vähän kuvia meidän koirasta, hänen nimekseen tuli Sointu.

 
   Nyt oon onnistunut olemaan vielläpä flunssassa, luulin että selvisin tän flunssakauden jotenkuten helpolla mutta ei! Oon maannu neljä päivää sängyssä ja kattonu sarjoja. Onneks Netflixistä ei lopu ihan heti sarjat kesken. :D
Mä oon muuten vaihtanut mun SNAPCHAT profiilin ja tässä ois mun uusi accountti, tänne päivittelen melken jokapäivä jotain roskaa.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti