16. syyskuuta 2015

Viime viikko kuvina

Viime viikonloppuna matkattiin Oskun kanssa Itä-Suomeen viettämään äitini miehen synttäreitä! Meille oli varattu mökki Lomakylä järvisydämmestä ja oltiin siellä yksi yö. Saunottiin ja pidettiin hauskaa meidän suvun kanssa. Oli jotenkin hassua ryypätä ekaa kertaa oman suvun kanssa, mä en yleensä juo alkoholia ja nyt sit repäsin kerrankin ihan kunnolla. :D
 
 Paikka oli tosi kaunis, muuttunut vuosien varrella ihan hirmuisesti ja parantunut! Vuoden tai parin sisällä tonne rakentuu myös kylpylä ja kaikkea muuta kivaa. Jos tykkää luonnosta ja kaikesta aktiviteetista sen ympärillä, niin en voi kuin suositella tuota paikkaa.
Nautin viime viikolla syksyisestä säästä ja lämpimistä inkkarikesä päivistä <3 Reippailin jopa kouluun ja koulusta kotiin. Vaikka voisin tehdäkkin sen melkeen jokapäivä, en vaan aina aamuisin ehdi kävellen. :) Ei toi koulu kuitenkaan ole niin kaukana.
Oon tänään miettinyt, tai voisko joku kertoo että miten hitossa voi olla mahdollista kadottaa 40neliön asuntoon näin paljon tavaraa?! Olen koittanut etsiä kaikkialta ja ei vaan löydy millään.
Kaikista eniten mulla on ikävä kahdenhengen peiton pussilakanaa ja Fiskarsin saksienterotin on myös omilla teillään. Voiskohan ne alkaa tulla esiin koska tuun ihan hulluks kohta :D
Miten tollaset asiat voi edes kadota?! 

Noh joo, mulla alkoi myös nyt uusi ruokavalio ja ainenkin näin aluksi se on tuntunut ihan hyvälle! Noiden juhlien jälkeen tuli vaan semmonen olo että ei enää yhtään herkkuja tai mitään epäterveellistä minulle. Oon melkeen koko elämäni syönyt vähän mitä sattuu ja millon sattuu. Joten tää varmasti tekee tosi hyvää. Meillä on kuitenkin vain yksi keho hellittävänä!
Miettiny kans paljon salin vaihtamista, toi Sats elixia on vähän tyyris opiskelijan budjetille, vaikka heiltä saakin pienen alennuksen! En vain oikein tiedä mille salille vaihtaisi, nykyään kun noita vaihtoehtoja on niin paljon..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti