19. elokuuta 2015

Back 2 School

Niinhän se meni.. Nimittäin kesäloman viimoset päivät tai viimeinen viikko. Juuri sopivasti tuli nämä helteetkin. :) Tuli käytyy ulkona syömässä, rannalla, seikkailemassa ympäri kaupunkia, shoppailemassa ja sushilla. Ulkona kävin myös Y31 Weekendin epävirallisilla jatkoilla. Se olikin sitten mun vika kerta ulkona oikeasti viihteellä kolmeen kuukauteen.. Mun ruokavalio ja treenit alkaa ihan pian ja sit pitääkin skarpata. :) Vaikka joustoa niihinkin tietysti tulee välillä.
Koulu alkoi viime viikolla ja sekin on startannut ihan kivasti käyntiin! On aika lempee tää alotus kun koulua on vain tiistaisin ja torstaisin.
Osku oli kaks viikkoo siellä Braziliassa ja tuli eilen takaisin illalla kotiin. Alko oleekkin jo aika, koska tuntu ihan oudolle asustella täällä kämpillä yksin. On jo niin tottunut siihen että ei elä semmoista sinkun arkea, kauppakassit piti kantaa yksin ja tehdä ruuat itekseen yms hässäkkää.. Niin oli kieltämättä hetken aikaa totuttelua siihenkin.

Tässä vähän kuvia mun vikoilta lomapäiviltä ja viime viikolta. :3
 Käytiin Marian kanssa syömässä Kampin Konnichiwa sushi buffassa! Oli ihan älyttömän hyvä valikoima erilaisia susheja ja palvelu myös kovin ystävällistä :) 

Weekend-festareiden rannekkeiden vaihtoon oli pikkanen jono :D 
 Oon saanu nyt tätä tukkaani vaalennettua hieman tuosta mitä tässä kuvassa, ostin FUDGEN hopeashampoon ja se on ollut oikeasti ihan todella todella hyvä! :) Taittanut hyvin kaikkia lämpimiä ja keltaisia sävyjä tästä mun päästä.
Sitä hoitsikkaa en hankkinut siihen kylkeen kun käytän muutenkin hiusnaamiota hoitoaineen sijaan, mutta sitäkin voisi tietty harkita.

Koulu on alkanut ihan mukavasti, heti ekana meillä oli kunnon 8 tunnin leikkauspäivä, alotettiin leikkauksien syventävät miesten hiustenleikkauksilla ja sen jälkeen kyllä oikeesti tuntu että pää ois ollu ihan solmussa. Toi jeesuspää on niin upea etten kestä!
 Mut nopeesti siihen rytmiin pääsi taas kiinni ja muisti kaikki ennen kesää käydyt asiat. :)
Viime viikonloppuna käytiin drinkeillä ja ranskalaisilla Amarillossa! Ai vitsi noi mojitot on mun lemppareita <3 
 Käytiin kans ekaa kertaa koko kesänä hietsussa Marian ja Teddyn kanssa. Mentiin sit siitä viellä Mempikseen lasillisille ja syömään. En nyt usko että kauheasti enää rusketusta on tullut, mutta päivä oli kuitenkin ihanan lämmin ja leuto.

 Onnistuin ekaa kertaa elämässäni tekemään oikeasti hyvän munakkaan :D Silleen ettei se maistunut ihan hirvittävälle!!
Pari yötä sitten olin rupeemassa nukkumaan ihan rauhassa makkarissa, kerkesin laittaa valot pois ja kääriintyä peiton sisään kunnes yhtäkkiä mun vanha vaaterekki räjähtää ihan tuusannuuskaksi! Se oikeasti räjähti silleen että vaatteet lenteli ympäriinsä ja niistä muodostui sellainen jättimäinen henkari/riepuvuori mun sängyn viereen :D
Tietysti säikähdin ihan saatanasti kun olin kerenny jo laittaa silmät kii ja kaikkee.. Eikun vaan Ikeaan hakemaan uutta sit seuraavana päivänä! Meinas vähän palaa käpy tohon kokoomiseenkin, mutta onnistuin siinä loppujen lopuksi.
  Kaverini kissa Nero hengas mun hypnoottisten kissasukkien kanssa <3
 Tässä myös Oskun tuomat pienet tuliaiset Braziliasta :3 Mun kaikki läpökkäät onkin ihan hajalla ni ihan kiva saada parit  Havaianasit lisää, salilla käytän aina suihkussa nimittäin läpökkäitä :) Noi isot on tietysti Oskun, mutta otin nekin nyt kuvaan mukaan.
Sain myös OLYMPEA Paco Rabanne hajuveden, joka muistuttaa naisten 1 million tuoksua, mutta on vaan parfyymi eli kestää vähän kauemmin tuoksu iholla kuin toilet.
Myös tollanen pikkunen Samsungin tabletti, joka tulee itelleni ainenkin tarpeeseen koska toi on hyvä ottaa kouluun mukaan muistiinpanoja varten yms. Sitäpaitsi mun kännykästä on aina loppumassa akku ni ehkä toi sitten vähän kompenssoi sitä! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti