21. heinäkuuta 2015

Säästin ja tein itse!

Tänään on ollut aivan super härdellipäivä! Oon tehnyt ja saanut aikaseksi vaikka mitä. Olen siis huomannut tänä kesänä olevani aika paljon yksin, nyt kun ei oo ollu töitä tai mitään. Saattanut vierähtää kolmekin päivää silleen etten ole nähnyt ketään..
Paitsi tietysti Oskaria.
Olen alkanut muuttumaan entistä enemmän kotihiireksi, vaikka sitä olen ennenkin ollut, mutta nyt viellä enemmän ja jotenkin vasta alkanut pistämään sen merkille.
Mä oikeesti viihdyn yksin. Saatan olla monta päivää kotonakin astumatta ulko-ovesta ulos. Tiedän ettei se varmaan ole ihan normaalia, mutta kai ihmisenkin pitääkin joskus olla yksin ja omien ajatustensa kanssa? Huomaan että vaadin aina oman aikani sosiaalisen kanssakäymisen jälkeen, enimmäkseen siihen palautumiseen. Tai jotenkin se on vaikeaa selittää mutta tarvitsen aikaa palautua että olen taas energinen.
Joskus nirsoilen tekemisieni kanssa, jos joku kutsuu mut jonnekkin illanviettoon niin saatan mielummin jäädä yksin kotiin pelaamaan tai katsomaan sarjoja. Energiat ei vain välttämättä riitä siihen tai muuten on sellainen olo että haluaa vetäytyä omiin oloihin. Siitä ei pidä loukkaantua missään nimessä!
Joskus taas energisinä kausina toivoisin että minulle soiteltaisiin enemmän, mulla siis on paljon kavereita ja ystäviä. Mutta tuntuu sille että ihmisillä on nykyään niin hirmuinen kiirus kokoajan ja ei pystytä tekemään mitään sponttaanisti..
 Noh yks juttu on kanssa että rakastan tätä meidän kotia. Vaik tää ei olekkaan mistään Deko lehdestä, niin täällä on viihtyisää ja kotoisa tunnelma. Siks varmaan tykkään kans olla täällä.
Tänään aamulla kun heräsin niin mua puras joku siivouskärpänen, pistin meidän eteisen syvennyksen uuteen järjestykseen ja laitoin sieltä osan kengistä pois.. Nytkin se on kyllä ihan täynnä :D 
Siivouksen ja aamusmoothien väsäyksen jälkeen lähdinkin yksin Itikseen pyörimään. Tarkoitukseni oli löytää niitä sellaisia hassuja ihoon liimattavia väliaikaisia koruja mitkä on kaiketi ollut nyt kovassa huudossa.
Löysinkin sellaisia jostain koruliikkeestä ja onnekseni ne oli alennuksessa 2€ paketti. Kelasin liimailla näitä sinne Summer Soundeihin :)
Metsästin kanssa shortseja.. Mutta jotenkin tuntui ihan hullulle että maksaisin 25€ jostain riekaleisista shortseista.. Joten menin kierrätyskeskukseen joka on siinä Itiksen lähellä ja löysin sieltä 50 sentillä farkkushortsit joita päätin tuunailla hieman.
Noissa oli tossa vasemmassa taskussa joku tyhmä läppä tolle pienemmälle taskulle niin parsin sen pois siitä, laitoin vähän niittejä mitä mulla oli jo kaapissa valmiina ja kulutin shortsejen pintaa lisäksi hiekkapaperilla. Mietin että huljuttasinko näitä viellä kloorissa mutta jää nähtäväksi!

Karkaankin tästä nyt väsäämään kaalilaatikkoa -->
PS: Mulla on maailman ihanin mies, se tuli äsken kotiin ja toi JUUSTONAKSUJA pussillisen! :Q

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti