19. heinäkuuta 2015

Rento kokkailu sunnuntai ja alennus löytöjä!

Ketä muuta on ärsyttänyt tämä tän kesän sää?! Oon kiukkuillu asiasta jatkuvasti.. Harmittaa, koska moni juttu on jäänyt tekemättä sen takia kun on kylmä tai sataa.
En anna sen kuitenkaan liiaksi surettaa. On ollut kuitenkin kaikkea kivaa tekemistä ja paljon puuhattavaa!
Oltiin Oskun kanssa viime viikolla Varkaudessa mun vanhempien luona kyläilemässä ja tehtiin sillä reissulla vaikka mitä. Käytiin veneilemässä mun veljen kanssa, kalastettiin, syötiin hyvin ja mentiin mökille. Päästiin savusaunaan ja kaikkea ihanaa. Uimaan en oo vielläkään uskaltanut!
Näytettiin Oskarille kans Saimaalla Lomakylä Järvisydäntä jonka serkkuni omistaa ja jäätiin myös sinne viettämään aikaa.


Kiva reissu oli ja syksyllä mennään uudestaan viettämään aikaa perheeni kanssa Järvisydämmeen. Meille on vuokrattuna siellä mökki äitini miehen synttäreitä varten.
Muuten mun viikonloppu on mennyt ihan lungeissa merkeissä, perjantaina Oskun äiti tuli kylään meille. Kokattiin hyvää ruokaa ja juotiin vähän viiniä.
Lauantai-päivä meni oikeastaan kotosalla ollessa, illemmasta menin terassille kaverin kanssa ottamaan parit ja käytiin tutun luona istumassa. Sen jälkeen tulinkin kotiin, söin ja menin aikasin nukkumaan. Oon jotenkin rauhottunut ihan hirveästi ja se tekee ihan hyvää. Joskus on mennyt paljon lujempaakin ja viikonloppu kotona ei tullut kyseeseenkään.

Oon menneillä viikoilla tehny ihan kivoja löytöjä alennusmyynneistä, oikeesti jollain parilla eurolla! Kävin kanssa huollattamassa mun kynnet ja nää on nyt super mehukkaat taas.. En osaa olla lyhyiden kanssa joten nyt taas kasvattelen näitä pidemmäksi. :D



Kaikki on oikeestaan Ginasta ja BikBokista! Toi hattu on vaa ostettu sillon Aussireissulla ja farkut on löytyny H&M joskus alkukesästä!

Tänään tuli nukuttua harvinaisen pitkään! Varmaan johonkin 11 asti.. Oon nyt heränny aika usein viimestään 9 aikoihin joten oli kiva että kerrankin nukutti vähän pidempään. Tehtiin ihan super herkku ruokaa tänään yhdessä , jauhelihapihvei, uusii perunoita ja salaattia. Syönnin jälkeen miekkonen lähtikin näkee sen kaveria ja mä jäin tänne kotiin kirjottelee.
 Oon tekemässä bilepostausta tässä sivussa kun tuo Summer Sound festival lähestyy jo ensi viikonloppuna! Ollaan tällä todennäköisyydellä menossa kumpanakin päivänä. Mulla on kauhea vaatekriisi ja en tiedä yhtään mitä pukea! Pitää ensi viikolla laittaa siihen enemmän aikaa..
Plus Osku soittaa siellä lauantaina, mutta uskotaan että halutaan käydä tsekkaamassa perjantainakin jo artisteja. Siihen liittyen enemmän sitten ensi postauksessa.

Ihanaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti