23. heinäkuuta 2015

Phenomenon

Huomenna lähtee käyntiin Summer Sound festival!! Ei jaksas odottaa enää sekunttiakaan.. Sinne on tulossa niin paljon porukkaa etten ees muista että ketä kaikkia. Saa tulla moikkaa ja nähdään siellä!
Se vaateongelma ei ole viellä kadonnut mihinkään, ehkä vihdoin huomenna keksin jotain kivaa ja oon miettinykkin vähän vaihtoehtoja mut en oo viel varma mistään, enköhän mä huomenna viimestään jotain päätä!
Tänään oon pessy pyykkii, täpinöiny tota Summer Soundii ihan täysiä, nauttinu musasta ja fiilistelly.
Sit törmäsin kans Dannyyn, menin hänen luokseen, hengattiin siinä hetki ja palloiltiin jotain!
Lähdettiin sitten jossain välissä kävellen Itikseen. Mentiin syömään ja käytiin katsomassa uutta puhelinta Dannylle. Vitsi itsekkin haluis uuden lelun, mutta ei mun kantsi viellä tota vaihtaa ku on aika uus puhelin!
Löydettiin kans Tigerista tollaset ihanat neonväriset vesipyssyt. Danny osti nää mulle huomisiin bileisiin! :D Tuun niin kiusaa ihmisii siellä festareilla tollasen aseen kanssa. So better watch out!!
Tonnehan vois koittaa laittaa jotain juomaakin.. Hmm

 Nyt oikeesti meen kattoo niit vaatteita! -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti