19. helmikuuta 2015

Winter Wonderland

Meh, nyt oon sitten niin kipeenä etten mä oo oikeen saanu mitään aikaseks. Tein kuitenkin sen värinpoiston ja mun tukka muistuttaa nyt tämmöistä ruosteenväristä. Tyvikasvuun en levittänyt sitä väriä ollenkaan koska mun oma tukka on jo valmiiksi aika vaalea, enkä halua päätyä siihen yleiseen ja järkyttävään komboon että tyvi on ihan valkoinen / muu tukka kuparinen.
Teen ensiviikolla sitten viellä väripesun tähän ja katsotaan sitten että mihin vaiheeseen saan tän tukan. Jos alkaa olla tarpeeksi vaalea niin heitän sit sen suoravärin tähän. Jos ei viellä riitä vaalennus niin sitten pidän pienen lepotauon ja vaalennan uudestaan.
Oon ottanu kuvia näistä vaiheista ja lähtökohdasta. Niin kerron sit tänne varmaan kunnon sepostuksen siitä että mitä tein missäkin vaiheessa ja millä reseptillä.
Noh mä en tietenkään oo saanu otettuu noista peruukeista mitään kuvia, koska oon ihan järkyttävän näköinen tän kipeyteni kanssa :D Nenä punottaa, silmät vuotaa ja nenä vuotaa. Yhtäkkii tulee kauheita yskäkohtauksia ja sitä rataa.. Oon kuitenkin ottanu tehoaseet käyttöön ja alkaa olla jo parempi olo. Parempi oliskin koska viikonloppuna täytyis olla terve.




 Voitin tälläviikolla myös kahdenpäivän VIP-liput Winter Wonderland tapahtumaan Let The Bass Get You-blogin kilpailusta! Iso kiitos <3 Siks kanssa toivon olevani terve huomiseen mennessä koska näitä bileitä en tahdo missata! Oon jo suunnitellu tässä paljon että mitä pukis päälle ja millasen lookin sitä haluis tonne toteuttaa.
Tottakai jotain Wonderland tyylistä! Isompiin tapahtumiin on aina kiva panostaa vaatetuksen kanssa, koska sinne voi just enemmän laittaa semmosta reivi-kamaa päälle. Pienemmissä tapahtumissa ei oikein viitsi aina. Jompikumpi peruukeista pääsee siis käyttöön koska tää oma tukka on tällähetkellä mitä on. Kelasin ehkä tota mustaa, koska se menee enemmän kaiken kanssa. :)




Jos ootte tulossa niin mut löytää täältä tanssimasta ja pitämästä hauskaa pe-la. Tulkaa ihmeessä nykäsee hihasta ja moikkaamaan :3 Pyörin varmaan enemmän tuolla pienellä stagella, koska siellä soi omaan mieleen parempaa musiikkia kuin pääpuolella. Se on kyllä valitettavaa että toi toinen stage on noin pieni, pelkään että sinne tulee jossain vaiheessa liian ahdasta eikä mahdu olee.
Mutta en kehtaa viellä rueta tuomitsemaan, katsotaan miten he ovat tän asian järkänneet ja valitan sitten jos on jotain valitettavaa. :D

PS: Oon väsäämässä blogiin uutta banneria ja katsotaan mitä siitä tulee.. Kelasin tehdä semmoisen missä on minusta kuva + blogin nimi. Rupeen käyttämään tota logoa enemmän mun kuvien copyright merkkimä yms. muissa jutuissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti