26. helmikuuta 2015

Twilight sparkle

Moip!

Nyt oon aikalailla selvinny viime viikonlopusta ja kohta on jo perjantai! Kääks :D Winter Wonderland 2015 oli kyllä ihan mieletön kokemus kaiken kaikkiaan! Vaikka joitakin asioita olisi voinut omasta mielestä muuttaa. Niinkuin aijemmassa postauksessa mietiskelin että tuleekohan siellä tiivistämössä tungosta, niin tulihan sinne ja jonoja kanssa. Tämän kanssa aika moni kiristeli hermojaan tapahtumassa ja tästä on paljon kyllä ollut puhetta tapahtuman facebook-sivulla. Hardstylen suosio yllätti kuulemma tapahtumajärjestäjän. Nii varmaan!
Mentiin kumpanakin päivänä eli pe-la, tosin kumpanakin kertana vähän myöhempään mitä oli tarkoitus! Siis mulla oli ihan kauhea kiire ensinnäkin perjantaina, etten kerennyt yhden yhtä kunnollista kuvaa ottamaan lookista! Sama homma tapahtui myös lauantaina, rötvättiin meillä darrassa aika myöhään ja saatiin ittemme liikkeelle vasta joskus seitsemän aikaan.
Mua väsytti alkuillasta ihan hirveesti ja oisin ollu valmis lähtee kotiin. Loppujen lopuks päädyttiin olemaan melkeen loppuun saakka. Se puolen tunnin tauko musasta sai kyllä sellasen fiiliksen päälle että pitäiskö lähtee. Vaik se meni sit kuitenkin aika nopeesti! Siitä odottelusta ja kyykkimisestä viellä miinusta tapahtumalle
Mä en ainenkaan pystyny nousee sängystä sunnuntaina ja maanantaina kun lähdin liikenteeseen ni huomasin tukkukaupan tiskillä että eihän mulla oo pankkikorttia mukana. Tulin sit himaan ja en löytäny sitä täältäkään. Vissiin siis ollu ainenkin niin hyvät bileet et kadotin sit korttini. Tää on eka kerta elämässäni kun pankkikortin oon hukannu!









 Onneks se mun kortti oli muutenkin menossa vanhaks, ni ois pitäny uus tilata jokatapauksessa :) Oon joko unohtanu sen tiskille, tiputtanu johonki tai joku varastanu sen mun laukusta jossain jatkoilla tms. Ja sain tosiaan sen mun kipeyden pois viikonlopuks, mut nyt mulle sit on iskeny kahta kauheempi kuume ja flunssa.. Tuntuu et pää poksahtaa!
Noh kaiken tän kurjuuden keskellä päätin hemmotella hieman itseäni ja varasin ajan suihkurusketukseen Waterlandia varten. Samoin myös ois aika ottaa pitkästä aikaa rakennekynnet.
Mulla on siis ollut välistä akryylikynnet ja sit oon pitäny pitkiä taukoja niistä. Tekee ihan hyvää omalle kynnelle levätä. Entisessä työpaikassa ne oli muutenkin vähän epäkäytännölliset ni otin pois. Kuitenkin nyt ois oiva tilaisuus taas laittaa ne :)
Oon aina käyny laitattamassa samassa paikassa, eli La Chicassa City Centerissä Marialla ja oon aina ollu tyytyväinen. Huomaa että tekijä on ammattilainen kun kynnet pysyy kiinni vaikka atomipommi räjähtäs vieressä. :D Tässä muutamat kynnet mitä oon käyny hänellä laittamassa aijemmin.









Ollaan aina päädytty käyttämään akryyliä mun kynsissä, koska se vaan pysyy paljon paremmin kuin geeli! Yks kesä kokeilin pari kertaa geeliä ja ne pulpahteli irti parissa viikossa. Eli näidenkin kanssa se riippuu ihan ihmisestä ja kynnestä että mikä on paras valinta. Aika moni asia voi vaikuttaa siihen.
Ois huomenna kans tarkoitus taas vähän vaalennella tukkaa, nyt teen väripesun laimeemmalla hapetteella! Eli ekan vaalennuksen tein 9% niin nyt käytän 6% ja se vaalennuspesu viellä laimentaa sitä entisestään. Pitäis myös leikata vähän latvoja pois koska ne on aika kuivan oloiset jo tässä vaiheessa. Pitää nakittaa joku luokkalainen tekee se!
Ylihuomenna pitäis sit jaksaa viellä lähtee ulos kattomaan keikkaa Venuelle, kun hardcoren pioneeri Angerfist tulee Suomeen! Veikkaan että paikka on tukossa koska tapahtuma on loppuunmyyty. Itse ajattelin ottaa ihan iisisti tälläkertaa, käyn kattoo keikan ja lähden sit varmaan kotiin jos en jää suusta pahasti kiinni. Jos olet tulossa ni saa tulla moikkaamaan! :3

Tapahtuma facebookissa: https://www.facebook.com/events/319238264943929

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti