2. helmikuuta 2015

Red is the color of love and the color of the Devil

Mulla on tänään ollu aika paljon luppoaikaa ja oon kerenny siivota himassa ihan urakalla! Viellä ois yks koneellinen pyykkiä pyörimässä, sen vois laittaa kuivuu ja sitten ottaa ihan iisisti.
Sain myös vihdoin aikaseks varattua ajan kampaajalle! Meen tohon lähellä olevaan Beat-nimiseen kampaamoon, missä kävin tän mun tukankin leikkaamassa aijemmin. Heillä on tosi mukavaa henkilökuntaa ja kivat tilat. Jos kiinnostaa tsekata niin Beatilla on myös oma blogi joka löytyy täältä: Beatissa! Nyt on vaan pakko päästä etenee tän tukan kanssa johonkin suuntaan, kauhia juurikasvu ja ei natustele nyt enää yhtään tää ruskea tukka! Haluun saada uutta väriä kehiin.
Varmaan siitä johtuen tänään kaivelin mun peruukin esiin pitkästä aikaa ja testasin sitä ihan huvin vuoks. Tää on tilattu Annabelleswigs-sivulta ja tais olla nimeltään ALEXIS. :) Toi punainen ei oo ehkä mun väri, ois pitäny vähän tummempi meikki tehdä tän kanssa tai vaikka jonkun muun värinen.
Pitää testata toisen kerran uudestaan. Varmasti tuun käyttää tätä jossain vaiheessa kuvauksissa, kunhan keksin teeman ja muut jutut viellä ympärille. Yks korsetti ois jo mielessä jonka kanssa tätä vois kuvata, mutta pitää katsoa miltä se näyttäs ja mitä muuta sais siihen keksittyä. Tilasin kans jonkun aikaa sitten pari muutakin peruukkia ja odotellu tässä että millon ne saapuu kotiin.



Lensses: Cybershop

Oli ihan hauska viikonloppukin, tuli lähdettyä ulos ihan kunnolla ja tanssittuu paljon! Etkoiltiin tässä meillä ja juotiin vähän samppanjaa. Circuksessa oli Clublifen & Furyn-bileet missä soitti Hardstyle Dj Zatox. Nähny sen kyllä sata kertaa jo aijemminkin, mutta tuli nyt kuitenkin lähdettyy ku oon ollu ihan vahingossa tipattomalla ja muutenkin kiltisti. Oli kyllä paljon tuttuja liikenteessä! <3 Ihan loisto ilta. Sunnuntaina sit vaan koomattiin, katottiin leffoja ja syötiin pizzaa.



Mä meenkin nyt tästä jatkamaan sitä raivosiivousta!
xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti