9. helmikuuta 2015

Just forget about it

Tän päivän lause taitaa kuulua että rahan menoa ei voi estää.. Huoh noi koulujutut on kalliita! Kävin siis pasilassa käherryshuollosta ostaa kaks vikaa harjotuspäätä (mies & toinen nainen) ja ne oli about 60€ kpl. Eli suhteellisen halpoja, kun olen käsittänyt että ne päät maksaa about 100€ yleensä! Sit maksoin kanssa ton Pivot Pointin Sculpture-kirjan.
Se oli ehkä kallein noista kirjoista (141€) Se on meillä pakollinen ja paras kirja mitä alalta löytyy. Eli pakkohan se oli hankkia sitten. Oon kans himotellu GHD:n fööniä ja se ois tarkotus hankkia ensi kuussa sitten kun meille tulee koululle siitä esittelijä.



Tuli sit kaupungilla pörräiltyä muutenkin ja käytiin kaverin kanssa syömässä kympin burgerit Grande Grillissä. Oli ihan jepa! En ollu aijemmin törmännytkään niillä burgereihin ni oli ihan jännä kokeilla. Otin sen beef-burgerin kun oon tämmönen lihansyöjä ja voin sanoa että kantsii testata.
Mentiin siitä sitten viellä jälkkärille mun lemppari kahvilaan Steamiin kaisaniemeen. Sinne kun kerrankin pääsi ni oli sit pakko ostaa niiltä tota makusiirappia kahviin. Oon maistanu sitä suklaata ja vaniljaa. Tälläkertaa kuitenkin päädyin ottaa tota chaita ni voi sit tehdä kotona chailattee <3
Siihen vaan lämmitetään maito, laitetaan toi siirappi ja pintaan voi ripotella kanelii / kardemummaa! Toi pullo oli myös super edukas noilta. Oon joskus käyny Robert's Coffeelta kysymässä siirappeja, ni niillä maksaa 30€ pullo.. Steamista saa 13€ pullo. Eli aika iso hintaero!


Sit me mentiinkin kaverin kanssa pyörii kaupoilla ku se ei ollu käynyt katsomassa viellä alennuksia ja halus löytää jotain tiettyjä juttuja. Mä muistin siinä samassa sitten että haluan saada sen uuden meikkivoiteen koska mulla on palanut hermo tohon lumenen kökköön BB-voiteeseen! Se on ollut niin tajuttoman huono ja en oo tykänny siitä ollenkaan.
Tälläkertaa ajattelin panostaa meikkivoiteeseen, niinkun oonkin useimmiten tehny. Kesällä mulla tuli varmaan joku sekoaminen kun päädyin tohon lumeneen. Mentiin käymään siinä MAC:in pisteellä Stockalla ja ostin sieltä meikkivoiteen kun sitä oon jo pitkään miettinyt. Myös todella moni on tätä meikkivoidetta mulle ylistänyt enkä nyt yhtään ihmettele!
Todella hyvä ja tota saa viellä kerrostettua jos tuntuu että haluaa peittävämmän lopputuloksen. Yks miinuspuoli täytyy sanoa että noihin tuleva pumppu piti ostaa erikseen ja sekin oli jotain 7€ Hämmennyin hieman siitä.


Jouduttiin ottamaan mulle aika vaalea sävy, koska oon tämmöinen kalmanvalkoinen nainen ja kesälläkin jos päivetyn ni se on tosi vähäistä. Pitää aina olla niin varovainen sen auringon kanssa koska palan herkästi. Viimekesänä paloin festareilla niin pahasti että mun nenään tuli semmosia rakkuloita :( Voin sanoa että ei todellakaan tuntunut hyvälle! Suojatkaa ihmiset hyvin itsenne kesällä.
Viimeisimpänä ostoksena ostin nää piilarit Cybershopista. Päädyin tämmösiin ruskeisiin kun omat vanhat ruskeat oli tuhoutunu ihan käyttökelvottomiksi.


Noi oli tosiaan toi numero 16 :) Ajattelin testata näitä tässä jokupäivä silmään ja laittelen tänne sitten kuvaa että miltä nää näyttää irl.
Yks juttu mikä on tässä ketuttanu ni on se ettei niitä mun peruukkeja oo vielläkään näkyny. Laitoin sinne verkkokauppaan jo viestiä että missähän ne mahtais viipyä, kun ois kiva päästä niitäkin käyttämään. Just mun tuurilla ne oli ollu viikon lomalla sieltä kun olin tehny sen tilauksen. Oon siis oottanu yli 3 viikkoo niitä ni siks alkaa kärsivällisyys loppumaan.
Tänään kun kuulin postimiehen juoksevan rapussa ni menin tohon postiluukulle silmät kiiluen odottamaan, mut eihän ne tietenkää tullu :D Jos ei sit ala tälläviikolla kuulua ni pakko ottaa taas uudestaan yhteyttä sinne. Aika harmi koska oon kuullu vaan hyvää tosta sivustosta ja tosi monelle on tullu Suomeen viikossakin peruukit perille.. Nooh jos ne huomenna sit tulis vihdoin :3

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti