9. tammikuuta 2015

Ink and lots of sushi


Heippa!

Mä sain tälläviikolla jo ne kuvat maanantain kuvauksista ja täytyy myöntää että en oikein tiedä tuliko näistä nyt sellaista mitä olisin halunnut? Tyyli oli ehkä vähän liian pelkistetty omaan makuun, vaikka kuvien tarkoitus olikin kiinnittää huomiota tatuointeihin. Olen myös hieman epävarma omasta ihostani, vaikka tykkäänkin koristella sitä ja viihdyn siinä.
Olisin kuitenkin toivonut että kuvia oltaisiin käsitelty vähän enemmän. Ei kuitenkaan rankalla kädellä mitään super make-overia, vaan pikkuisia yksityiskohtia olisi voitu vähän siistiä tai tehdä toisin. Oli miten oli, kaiken kaikkiaan ihan hyviä kuvia ja oli kiva saada noi tatuoinnit esille kun ei ne useimmiten näy näin.

Copyright: Paula Partanen




Tän tekstitatuoinnin peittämistä/poistamista oon miettinyt tosi paljon! Se on tehty kehnosti, vähän liian paksulla ja fontti on ollut huonoin ratkaisu ikinä iholle. Varsinkin tuohon kohtaan kun iho on niin liikkuvaa! Harmi ettei tatuoija ole ottanut sitä huomioon tai maininnut asiasta kun on tämän mulle tehnyt. Ajan kanssa sitten katson että mitä teen, paljon kuitenkin on ollut harkinnassa :)
Nyt kun oon päässy vauhtiin tän aiheen kaa niin mainitsen nyt tähän senkin että toi pöllö sai tälläviikolla värit! Kävin värittämässä sen loppuun Zombie Tattoon Ninalla ja oon niin tyytyväinen tohon lopputulokseen. Niin nättiä jälkeä tehty! Laittelen tosta sitten vähän parempaa kuvaa kunhan on parantunut.


Käytiin tänään päivällä myös vähän kaupungilla pyörimässä ja mentiin syömään mun lemppari sushi-mestaan KIN SUSHIIN <3 Siellä on aina tälleen viikolla klo 11-15 Buffapöytä 11.80€ ja ihan taivaalliset mätöt! Tohon kuuluu sushit + muut safkat + juomat + kahvi ja jälkkäri. Paikka on muutenkin viihtyisä ja vaikuttaa suositulle. Ryöstin nää kuvat Kin Sushin omilta Facebook-sivuilta! Namm.. Voisin ihan hyvin taas syödä lisää noita :D


Tein myös löytöjä Ginan koruosastolta (millonkohan mä en tekis kun sinne eksyn...)




Osku sanoi että noi näyttää joillekki ökysormuksille.. Hajosin ihan huolella :D Taidan olla vähän harakka kun kaikki kiiltävä houkuttaa..

4 kommenttia:

  1. Sun ihossa ei ole mitään vikaa (ainakaan verrattuna eräiden muiden ihojen laatuun :D) ja oot taas niin upea, että melkein itku tulee. <3 <3 Tee lisää meikki merkintöjä, kun oot siinäkin niin hyvä! T: Saarahan se

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana <3 Kiitos! Jokaiselle taitaa tulla näitä hetkiä kun on hieman epävarma itsestään.. Mulla on niin ohut iho esim jaloissa että näkyy suonet helposti ja se on esim yks mikä itseään joskus häiritsee. Mutta viihdyn kyllä muuten ihossani, eikä se maailmaani kaada :) Meikkipostauksia on tulossa lisää kunhan mulla on aikaa panostaa ja tehdä taas joku hurja meikki! :3

      Poista
  2. Olisitko yhteydessä minuun päin, jos olet kerta tyytymätön tekstitatuointiisi? Olen kyllä sanonut kantavani vastuun tekemistäni töistä vuosien varrella ja on aika ikävää lukea palaute tätä kautta eikä niin että olisit ollut suoraan minuun yhteydessä. Toivon että osaat erottaa henkilökohtaiset asiat ja bisneksen toisistaan ja olet yhteydessä minuun jotta voimme selvittää asian. Tiedät miten tavoitat minut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen todella pahoillani että olet joutunut törmäämään tämmöistä kautta siihen että ilmaisen tyytymättömyyteni! Miulla ei taida olla sinun numeroa ja tietysti olisin voinut tulla käymään liikkeellä tai soittaa sinne. En tiedä kuinka kiusallista se olisi ollut. Tottakai erotan henkilökohtaiset asiat ja bisneksen. Siihen liittyen olit silloin joskus postauksenkin laittanut että voi ottaa yhteyttä liikkeen kautta siuun. Olen vaan miettinyt että miten noi asiat vaikuttaa työskentelyyn ja onko se kovin mukavaa meille kummallekkaan. Voisitko laittaa miulle vaikka sähköpostia niin jutellaan asiasta paremmin? maryvonjane@gmail.com

      Poista