22. tammikuuta 2015

Haluisin vain nukkua.

Mua on tänään väsyttänyt niiin paljon! Leikattiin koulussa hiuksia ja se vaati aika paljon keskittymistä tälleen ekalla kerralla :D Oli kyllä muuten ihan hauskaa ja sit kun oppii viel rennosti pitää sakset käsissä niin se jännityskin lähtee siitä.
Koulun jälkeen tulin sit vaan himaan koomaamaan, oon vähän mietiskellyt kuvausjuttuja ja laittanu uusia asuja kasaan tulevaa varten. Lauantaina on vihdoin ne kylpyamme kuvaukset mistä olen aijemmin maininnut täällä blogissa! Kaikki ois aikalailla siihen suunniteltuna ja hankittuna. Nyt on tulossa pari muutakin tosi mielenkiintoista projektia! :) Mutta niistä varmaan kerron sitten vähän tarkemmin kun ajankohta on hyvä!
Sain kans pari valmista kuvaa maanantain kuvauksista. Tässä nyt näkee tosiaan sen nudemeikki mistä puhuin, oon ihan jämähtänyt siihen Isadoran-palettiin minkä ostin! Oon tykänny kaikista niistä sävyistä mitä siinä on! Muutenkin hyvän pigmenttisiä, helppo häivyttää ja todellakin hinta-laatusuhteeltaan huokeita noi paletit.


Paidat: BIKBOK & H&M
Housut: Ebay
Asusteet: Gina Tricot
MUA: MaryVonJane


© Arto Markkanen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti