5. tammikuuta 2015

Black sheep

Hyvää maanantaita! On taas ollut pientä tohinaa tässä niin en ole ehtinyt kirjoittamaan ollenkaan. Tää viikko on ihan täynnä kaikkea ja ensi viikolla alkaakin se koulu.. Jännäilee aika paljon!
 Mulla alkoi tänään aamu tosi aikasin kuvauksilla jonka teemana oli tatuoinnit :) Työskentelin ihan uuden kuvaajan kanssa ja oli kyllä tosi mukavaa. Aika näpsäkästi saatiin kuvaukset purkkiin ja poikkesin Fidan kautta kotiin.
Siellä oli viikko sitten yks ihana karvaliivi johon ihastuin ja pelkäsinkin jo että se oli kerennyt mennä! Hyväksi onnekseni se olikin viellä tallessa, hieman eri paikassa missä viimeksi mut sainpas sen kotiutettua. Oon muutenkin vähän kolunnut alennusmyyntejä ja jotain koruja on sieltä tullu napattua mukaan!

Toi on varmaan ihan mahti johonkin kuvauskäyttöön tai sitten ihan arkeenkin! 


 En oo kauheesti lisänny tänne mitään meikkikuvia tai jaksanut näpätä semmoista kun oon laittautunut. Tässä ois nyt sitten tänpäivänen kuvausmeikki. Kuvaaja halus tosi tumman ja vahvan meikin. Käytin tässä sitä uutta Isadoran palettia minkä ostin ennen joulua Sokokselta.


Valitettavasti nää on nyt otettu kännykällä koska mun järkkäristä oli loppunut akku ja en ehtinyt sitä jäädä latailemaan :) Mutta tosta nyt vähän näkee et millainen se meikki oli! Oon jotenkin ihan tosi tykästyny tommosiin kuultaviin luomiväreihin.
Sain myös aikoja sitten niitä edellisen kuvauksen kuvia, en ole ehtinyt vain lisäämään niitä tänne joten ajattelin ne syssätä tähän samaan. 


Copyright: Jarmo Hämäläinen





Mulle tulee näistä ihan mieleen joku mustaleski!
Toi huntu oli hauska ja haluisin ehkä käyttää tota samaa ideaa jossain toisessakin kuvauksessa.. Katsotaan jos keksis jotain hauskaa.. Pian mulla on yhdet kuvaukset mitä odotan ihan hirmuisesti, siihen on vaan täysin erilainen idea. Pääsen lillumaan kylpyammeeseen joka on täytetty jollain muulla kuin vedellä! :D En kerro siitä viellä sen enempää! Pidän teitä vähän jännityksessä sen suhteen. Nyt karkaan tästä kahvinkeittoon ja odottamaan jos se kaveri saapuisi tänne ni päästäs värjää sen tukka kuosiin. Omaankin päähän on tulossa piakkoin sitä muutosta. Tää ruskee kyllästyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti