10. joulukuuta 2014

Shoot me

Jepajeeee! Sain raakileet viimekertaisista kuvauksista ja hyvältä näyttää.. Nyt pitäis vaan pystyä sitten valitsemaan näistä kuvista pari kappaletta käsiteltäväksi. Aina yhtä hankalaa!!


Toi harso oli ihan tosi hyvännäköinen noissa kuvissa. En ois uskonu että noin hyvää jälkeä saadaan sen kanssa. Tukka vaan meinas kokoajan sähköstyä :D Ois varmaan pitäny laittaa jotain hiusöljyä ennen tota!
Viikko on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin treenejen suhteen ja muutenkin. :) Eilen kävin tsekkaamassa Citycentteriin avautuneen Habitat sisustusliikkeen. Olin jotenkin odottanut enemmän ja tuli vähän pettymys siitä mitä heillä oli siellä. Jokatapauksessa, jotain pieniä kivoja juttuja sieltäkin ois kotiin löytäny. Oon esim metskannu semmosta isoa ruukkua mihin vois laittaa jonkun kepin tai jotain tekokukkia.. Ja siellä ois ollu sopivia!
Sen jälkeen mentiinkin kaverin kanssa syömään Amarilloon.. Itse en oikeen välitä ravintolasta, mutta annoin kaverin päättää koska hän oli enempi nälkäinen. Onnistuttiin vahingossa tilaamaan tommoset megakokoiset limut (0,6) :D Mut ihme kyllä jaksettiin juoda ne kummatkin..


Arkinen renttu-tyyli :) Rakastan tota mun Zarasta ostettua takkia! Ostin tän syksyllä ja tää on menny nyt pitkälle talveen kun toi sää on mitä on.. Tossa on tommonen karvavuori minkä saa irrotettua kokonaan ja sit siitä tulee vähän semmonen kevyempi pusakka.

Kävin tänään taas PT:n kanssa tekemässä treenin ja sain tosi paljon kaikkia uusia liikkeitä opeteltua. En ollu aijemmin kokeillu treenaa noiden TRX:ien kanssa ja nyt sit voin ottaa niistäkin hyödyn irti! Ihan loistavaa. Olin eilen tehny jalat ni sit tänään ku tehtiin kanssa jalkoja, niin teki kyllä vähän tiukkaa ja täris koivet :D
Toi ruokailun säännöllistäminen on kans ollu yksi isoimpia haasteita.. Oon aina syöny vähän millon sattuu ja mitä sattuu. Sitä ei tosiaankaan nää musta päällepäin kun oon tämmöinen pikkuinen. Mutta nyt treenatessa se ruokailun tärkeys ja säännöllisyys korostuu. Mulla ei ole nälkä aamuisin ollenkaan ja se voi jatkua pitkälle aamupäivään asti. Nyt oon koittanu kuitenkin aamulla aina haukata jotain pientä edes kahvin kylkeen. Kyllä se tästä lähtee kun jaksaa tsempata! :)
Ois tarkotus mennä illemmasta tekemään vähän joulu-ostoksia.. Tarviis ostaa lahjoja miehekkeelle sekä kavereille. Plus siitä sitten vanhojen työkavereiden kanssa jonnekkin yhdelle.
Voisin pian uskaltaa ehkä laittaa kuvan tosta mun tatuoinnistakin tänne, siitä on enimmät ruvet lähteny ja alkaa näyttääkkin hyvälle! 

XOXO

2 kommenttia:

  1. Onko sulla jo aikaisemmin tehtynä jotain postausta sun asunnosta tai voitko tehä sellasen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole! Mietinnässä on ollut jo pitkään että tekisin asunnosta videpostauksen :) Joten semmoinen on kyllä luvassa!

      Poista