4. joulukuuta 2014

Kuulumisia

Ai että meinaa aina nää otsikot olla mulla niin mielikuvituksellisia :D Noh joo! Tälläviikolla aloteltiin sitä tatskaprojektia mistä oon puhunu ja oon kyllä ihan tosi tyytyväinen tähän! Kävin maanantaina tuolla Runeberginkatu 30:ssä Zombie Tattoolla ja mun tatuoinnin tekee Nina, jonka töitä voit löytää lisää tämän linkin takaa.
Mulle oli varattu alkuun 6 tuntia, eli kokonainen työpäivä tekemiseen. Saatiin tosi paljon tehtyä ja ens kerralla sitten väritetään loput mitä jäi tekemättä. Vähän väriäkin kerettiin laittaa j+ varjostukset, mutta suurinosa väreistä jäi viellä uupumaan. En kehtaa tästä viellä kuvia laittaa koska on viellä kipeä ja rupee alkanu kehittymään. :) Lupaan laittaa kuvia sitten kun tää on vähän parantunut!


Olin eilen aamusta matkalla itikseen ja aurinkokin pilkahteli himppasen puiden takaa! Virkisti ihan sikana saada ees vähän valoa kun Marraskuu oli niin hirveen synkkä! 
Mulla oli se eka Personal Trainer aika ja aikalailla saatiin jo vähän suunniteltua että miten pääsen alkuun. Pitäis lähtee tutustumaan noihin ryhmäliikunta tunteihin ton salin lisäks, ettei käy liian yksipuoliseksi toi liikkuminen. Sain myös kaikenlaisia vinkkejä ja ens kerralla sit tsiigataan kaikkia liikkeitä yhdessä.
Tosta tulee varmasti olemaan mulle paljon hyötyä koska en oo tosiaan ennen käyny salilla ja neuvot muuhunkin kun laitteilla tekemiseen tulee tarpeeseen! En oo voinu tälläviikolla käydä salilla kun on tää tuore tatuointi, mutta ens viikolla palaan taas normirytmiin :) On tehnyt jopa pahaa olla tällä pakollisella salitauolla, varsinkin kun tätä alkuinnostusta riittää näin paljon. :D


Kävin espalla vähän herkuttelemassa kaakaon merkeissä yks päivä :3 Namm toi oli niin hyvvää!
Löysin kans itsestäni pari kuvaa niistä bileistä missä olin tos pari viikonloppua sitten.


 toppi BIKBOK & sydänlaukku second hand

Tseheee oonpas iloinen :D JEEE! Oli kyllä tosi hauskat bileet ja musiikki oli hyvää. Pääs tanssimaan ihan kunnolla pitkästä aikaa ja se on aina parhautta. <3

Oon ruennu miettii tän tukkani vaalentamista ihan hirveesti, tekis mieli palata siihen omaan luonnolliseen hiusväriin mut sit jotkut sanoo että tää tumma sopis mulle paremmin. On vaikee päättää koska tykkään kans ruskeesta.. Etten sit ois heti vaaleen tukan saatuani taas vaihtamassa. Pitää muhittaa tota ajatusta viellä ennenku lähden muuttamaan. 
Huomenna ois tarkotus mennä Flamingoon pyörähtää bileissä kun miekkonen soittaa siellä levyjä. En vaan ole viellä varma että jaksanko mennä mukaan mutta katsotaan.. Tekis mieli jäädä tyttöilee kaverin kanssa kotiin ja soittaa vaikka itse vähän levyjä. Jää nähtäväksi :3 

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti