8. joulukuuta 2014

Huf

Se ois sitten taas uusi viikko ja uudet kujeet! Minäpä laiskottelin viikonloppuna ja en lähtenyt sinne Flamingoon niinkuin vähän uhkailinkin. Menin perjantaina vaan chillailemaan kaverin luokse, käytiin megaostokset Ruohonjuuresta ja mentiin tekee raakasuklaata.
Oltas haluttu täyttää kaverin pesuaine-putelit mutta näköjään sen asian tiimoilta ei oo tullu viellä mitään päätöstä.. Harmi koska mun mielestä se oli ihan tosi hyvä systeemi! Ei tarvinnu ostaa aina uusia muovipulloja kotiin ja kuormittaa tuota muovin tuhlausta lisää entisestään.
Tulin aikasin himaan ja pojat olikin täällä meillä etkoilemassa. Sain kuitenkin seuraa sen jälkeen kun ne lähti jatkamaan, kaveri tuli tänne tyttöilemään ja tuijottamaan lehvoja mun kanssa <3


En oo nyt viikonloppuna pahemmin kuvaillu, mitä nyt pari hassua instakuvaa löytyy :) Sain vihdoinkin heitettyä jalkaan asti nää mun HUF sukat! Voi että nää on söppänät ja lämpöiset. 
Oisin kans halunnu semmoset oranssi/pinkit sukat mutta ne oli kerenny loppua Union Five liikkeestä kampista. Jossain vaihees pitää kyllä hankkia näitä lissää. Ihan hirmu mukavat jalassa ja tykkään tommosista sukista jotka tulee aina lähemmäs polvea tai sen yli. 
 Tatuointi on parantunut hurjaa vauhtia. vaikka oonkin saanut kiristellä hermojani sen kanssa :D Minusta ehdottomasti pahempi homma uuden tatuoinnin kanssa on tää paraneminen kuin se itse tekeminen. Kaikista nihkeintä mulle on toi kutina mikä iskee parantuessa.
Kipu ei tuota niin inhottavaa oloa, verrattuna tähän kun joudun taistelemaan itteni kanssa etten raavi tota kohtaa. Heräsin lauantai yönä pariinkin otteeseen siihen, että olin jo käsi valmiina raapimaan. Varmaan alitajuisesti oon kuitenkin säikähtäny ja heränny sit siihen. En tiedä onko muilla samanlaista taistelua tän paranemisprosessin kanssa.

Vähän vanhempi kuva! Mulla on niin ikävä tuota microdermalia..



Koristelin kans meidän minikuusen olohuoneeseen. Se on vaan violetti ja en oikeen tiedä meneekö enää tähän uuteen sisustukseen, mutta ei sillä niin väliä. Jos vaikka ensi vuonna sit hankkis uuden ja paremman. Oon himotellu semmosta valkosta isoa kuusta. Ois aika magee :)
Mulla on ollu perinteenä käydä ostamassa Stockalta joka joulu uusia koristeita. Nyt tohon vanhaan kuuseen ei vaan enää mahdu, joten pitää varmaan tälläkertaa jättää välistä.
Meiltä löytyy tommoinen söpö muumi joulukalenteri! Ollaan avattu sitä vuorotellen koska Osku ei halunnu omaa ja itse halusin ihan välttämättä suklaakalenterin meille. :D

Hauskaa viikonalkua puput <3 XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti