7. marraskuuta 2014

Volyymiripset ja muuta mukavaa!

Viimeviikolla kävin ottamassa ekaa kertaa volyymiripset! Mulla on siis ollut aijemmin noita perus ripsienpidennyksiä ja kaveri ehdotti että hän voisi harjotella mulle näitä volyymejä. Tottakai olin heti ihan messissä joten what the hell! Tottakai :) Tuttavani siis työskentelee LA CHICASSA joka on ehdottomasti yksi parhaita kynsi/ripsi paikkoja. Itse olen käynyt aina laittamassa akryylikynteni City-centerissä! Heiltä saa todella kestävää ja hyvää laatua.



Perus ripsienpidennyksessä saadaan asiakkaalle todella näyttävän pitkät ripset, mutta tuuheutta ne eivät tuo kauheasti lisää. Koska ripsiä ei voida laittaa enempää kun asiakkaalla on omasta takaa. Volyymiripsissä taas on 2-8 kertainen määrän ripsiä perus ripsien pidennykseen verrattuna, näyttäen silti hyvin luonnolliselta. Tekniikka on kuitenkin sama!
Volyymiripset ovat huomattavan paljon ohuempia, kevyempiä ja yhden sijasta niitä kiinnitetään kokonainen pieni viuhka (2-8 kpl) jokaiseen riittävän vahvaan luonnon ripseen.
Nyt kun mulla on ollut vähän yli viikon nämä ripset niin osaan sanoa mitä erilaista näissä on. Ensimmäinen asia minkä huomasin heti laittamisen jälkeen oli juurikin tuo tuuheus! Ripsiä on paljon enemmän! Valittiin 11mm pituutta, oisin halunnut 10mm mutta sitä ei ollut joten laitettiin sitten 11mm ja muita pituuksia sinne sekaan.
Minulla ei ole ollut pitkään aikaan pidennyksiä joten peiliin katsoessa oli ensin vähän semmoinen olo että olikohan nää sittenkään mun juttu :D Mutta nopeasti totuin ja ripset todellakin antaa ryhtiä katseeseen! Toinen juttu on se että nää tuntuu paljon pehmeämmälle kuin perus pidennykset, melkein yhtä pehmeä kuin oma ripsi.
Oon huomannu että näitä ei tipu nukkuessa niin paljoa, koska olen semmoinen ihminen että pyörin unissani todella paljon ja se naama möyrii siellä tyynyssä aika reippaasti. Myös se että kun näitä tippuu niin sitä ei huomaa niin äkkiä koska onhan nää paljon tuuheemmat! Ehdottomasti suosittelen ottamaan jos oot miettiny näitä! LA CHICALLA on tällähetkellä tutustumishinta 99 € ( norm. 119 € ) Huolto alk. 65 € Eli kipin kapin ripsiä ottamaan ;) Tässä viellä kuva omista ripsistä!



Muuten mun viikko on mennyt mukavasti! Sain kun sainkin sen kutsun sinne haastatteluun :) Eli oon jo melkein sisällä koulussa. Pitää vaan olla oma itsensä siellä haastattelussa niin eiköhän se ihan hyvin mee. En malta odottaa että pääsen opiskelemaan hiusalaa <3
Kävin kans varaamassa tatuointiajan Zombie Tattoosta! Luvassa ois 3 x 6 tuntia kidutusta! Saa nähdä miten jaksaa, varmasti tulee pidettyä reilusti taukoja. Tatskasta teen varmasti viellä erillisen jutun koska tästä tulee tosi iso projekti. Meen siis peittämään yhden vanhan kuvan joka on tehty todella huonosti!
Nyt kun oon lojunu työttömänä 2kk niin mulla on ollu aikaa omille jutuille tosi paljon. Lupauduin kiinnittämään kaverille teippipidennyksen sen kunniaksi että sen personal trainer kidutus on ohi! Nainen oli saanu ihan hulluja tuloksia aikaseks ja ei meinannu enää tunnistaa toista kun nähtiin.Ei voi muuta sanoa kuin että mieletöntä työtä!!
Sain sitten kiinnityksestä kiitokseksi himppasen taskurahaa, sitten tän upean vintage takin ja Vansin Mirah kengät <3






Vikana mun aamun voimasmoothie johon tulee; 1 banaani, ananasta, mangoa, bulgarian jugurttia, chian siemeniä, raakakaakao nibsejä, maitoa ja appelsiinimehua. NAM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti