28. marraskuuta 2014

Tahdon

Toivon todella sydämmeni pohjasta että tänään eduskunnassa päätetään kerrankin jotain oikein.
Kaikilla on oikeus olla, sanoa tahdon ja rakastaa. Ihanaa tiedostaa, että ihmiset ympärilläni haluavat muutosta ja ovat valmiita siihen. Suvaitsevaisuus ja tasa-arvo kunniaan :) Oon ihan herkistyny noista kaikista TAHDON kuvista facebookissa. Otan tähän kantaa itsekkin, ota sinäkin! <3


Aijon olla tänään ihan kiltisti! Meen varmaan käymään keskustassa kaakaolla ja sitten meen illalla salille. Kuullostaa ihan validille suunnitelmalle. En jaksa nyt mittään hulinaa tai vilinää. 
Mulla on muutenkin maanantaina se eka tatska-aika!! 6 tuntia tatskausta tiedossa ja sopivasti just osuu samaan aikaan monsuuniviikkojen kanssa. Ehkä vähän liikaa infoa, sori tosta! Mut voi olla aika kärsimystä kun kipukynnys on matalalla :D
 Kävin kattoo keskiviikkona sen piirrustuksen ja siitä kuvasta tulee ihan mieletön. Olin tosi tyytyväinen siihen tatskaajan tekeleeseen ja kuva oli hieman erilainen minkälaiseksi sen olin kuvitellut. Kuitenkin sillä tavalla erilainen että ihastuin siihen enemmän kuin siihen omaan ajatukseen. Jeij!


Tossa viellä tiivistettynä mun viikonlopun fiilikset! Haha.. En varmana lähde mihinkään! :')
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti