24. marraskuuta 2014

Monday evils

Mun pää lyö ihan tyhjää tänään! Aamulla väsytti ihan sikana ja nukahdin kahvin jälkeen viellä sohvalle hetkeksi.. Eiköhän tässä pikkuhiljaa ala energiatasotkin nousemaan viikon mukana. Tänään ois luvassa kuvaukset illasta Kannelmäessä ja odottelenkin niitä tässä jo innolla. Pitäis myös käydä palauttamassa pari vaatekappaletta koska ne ei ollukkaan sellaisia päällä mitä ajattelin. Tässä ois viellä osa vanhempaa settiä mitä kuvattiin Roopen kanssa. Näistä tuli yllättävän kivoja ja toi nahkatakki on yks mun lempparilöytö TOPSHOPISTA <3

© Roope Rainisto
  Tänään tuli postin mukana Stadin ammattiopistolta opiskelupaikan vahvistus kirje ja täyttelin sen tuossa hetki sitten. Ihan loistava fiilis siitä että pääsen alottamaan koulun Tammikuussa!
On ollut jo jonkun aikaa semmoinen olo että pakko päästä tekemään jotain, ikävä töitä tai aikatauluja ehkä enemmänkin. On mulla nytkin aikatauluja mutta ne on niin joustavia.

© Roope Rainisto
 Soitin myös aamulla itselleni ekan personal-trainer ajan :) Ihana saada oma ohjelma ja tohon treeniin vähän potkua koska nyt oon vaan opetellu tota salilla käyntiä ja tekniikoita. Skolioosin takia en ole uskaltanut viellä mennä ihan täysiä ja kunhan ollaan käyty ton PT:n kanssa kaikki läpi niin voin aloittaa kokonaisvaltaisesti ton mun treenaamisen.

© Roope Rainisto
 Viikonloppuna oli ne bileet Tivolissa, mentiin frendin luokse etkoilee ja huollatin siinä samassa ripset. Laitettiin nyt vähän lyhyempää ja nää on omasta mielestä paljon paremmat nyt :) Oli ihan onnistunut ilta kaikenkaikkiaan. Oon vaan pistäny merkille että toi alkoholi ei sovi mulle ollenkaan, sen huomaa heti että ei oo seuraavalla viikolla niin paljoa energiaa ja oonkin päättänyt pitää nyt tauon juhlimisesta. Voin ottaa lasillisen tai kaksi mutta siihen se sitten jääkin mun osalta jatkossa.
Kuvia bileistä varmaan tulee SESSIONS2 osalta pian lisää, mutta tässä jo pari kuvaa mistä näkee meiningin :)



 Oon koittanu kans paljon totutella tähän mun uuteen lyhyeen tukkaan ja oon vihdoin keksiny miten tätä voi myös laittaa. Tosi moni tuttu ja ystävä on kyllä kehunut kuinka tää sopii mulle. Oon tosi iloinen kun porukka on sanonut niin koska aluks olin itse tosi epävarma tän kanssa. :D Bileissä sain kuulla moneen kertaan et toi sun tukka on nätti! Tuli niin hirmuisen hyvä mieli siitä.
Lauantaina vietin sit ihan rauhallista koti-iltaa, katsoen leffoja ja syöden herkkuja. Eilen pidettiin rakkaan kanssa Stargåte maraton ja siinä meni oikeestaan kokopäivä. Käytiin kyllä kaupassa ja tein meille ekat joulutortut tänävuonna. Ihastuin tohon omenakaneli hilloon! Oon tykänny kyllä aina tosta luumustakin mutta toi oli hyvää vaihtelua.


 Tehtiin myös valmiiks pitkän aikaa tekeillä ollut yllätysorigami. Osku siis toi yks päivä vaan läjän tommosii pieniä paperilappuja kotiin ja sano että "Näitä pitää taitella näin 500 kpl!! Olin ihan että mitääääh! Mikä tää on, mutta ei se suostunu kertoo ja alempana näätte että minkälainen siitä sitten tuli. Vaik se olikin lahja mulle niin autoin taittelussa koska muuten tossa ois kestäny ikuisuus!! Tuli ihan tosi hiano omasta mielestä.


Ihana kun toi rakas jaksaa ajatella mua ja tehdä tommosia hassuja yllätyksiä <3


Mukavaa viikonalkua kaikille! XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti