7. lokakuuta 2014

Long time no see

Aaaah ihana syksy ja ihana vapaus :3 Vihdoin mulla on aikaa laittaa tänne kuulumisia. Syksy on jo pitkällä ja uudet tuulet taas puhaltaa. Mulla loppu duunit tuossa kuukausi sitten. Olen vaan rentoutunut tämän ajan ja keskittynyt miettimään että mitä seuraavaksi. Päätin että haen kouluun tässä kuussa ja katson miten pääsykokeet menee. Halu päästä kauneudenhoito-alalle on vienyt nyt voiton ja aijon yrittää siipiäni sillä saralla. Eniveis, Osku oli just viikon Ranskassa Euroskills kisoissa ja sain olla ihan rauhassa kotosalla. Autoin frendiä muutossa aika paljon ja kavereita kävi yökylässä pitkästä aikaa. :) Leivoin, siivoilin himassa, laitoin uusii peilei seinälle, kävin myös ekaa kertaa Hard Rock Cafessa syömässä ja ai että oli ainenki hyvä toi purilainen :D Ihan parhautta! Eilen sit menin rakasta vastaan kentälle.. Se voitti pronssii niistä kisoista! Oon niin ylpee <3 Sain tuliaiseks tollasen ihanan suklaarasian Belgialaista käsintehtyä suklaata. Omnom..

Mullakin on tullut päivitystä vähän tukkaan :) Noi on itseasiassa vanhat pidennykset, blondit jotka mulla oli viime syksynä. Päätin sit vähän sävyttää niitä ja tehdä ombre-värjäyksen. Näistä tuli mun mielestä ihan kivat :)

 
Voi kun se on komea <3


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti