26. lokakuuta 2014

261014

Menneen viikon tapahtumat on ollut oikein mukavia ja kivaa päästä kertomaan niistä! Eli mulle tuli kun tulikin kutsu sinne pääsykokeeseen joka on ens lauantaina.. Sain noi ennakkotehtävät jotka oli vähän lame ja helppoja väkertää. Saa nähdä mitä siel on sit paikanpäällä että onks yhtään vaikeempia tehtäviä. Oma motivaatio on ainenkin sen verran kohdillaan et kelaan pääsykokeiden menevän hyvin! Muuten viikko meni lepposissa merkeissä. Oon pelannu xboxii, käyny kaupungilla ja nauttinu uudesta kultaisesta Samsung Alpha puhelimesta. <3 Vihdoinkin puhelin joka toimii!!! Aika jees oli myös se että frendin työpaikalle oli tullu sushibaari ja se roudas meille mielettömät mätöt sieltä yks ilta! Omnom :3 Ostin kans uuden takin Zarasta ja oon ihan rakastunu tohon huppuun! Tossa oon matkalla himaan kuvauksista :-)


 Sain tänään jo kurkata vähän raakakuvia ja ihan hyvii ruutuja oli siel seas.. Jaan tännekkin niitä sit kun saan lopulliset kuvat. Kaveri anto kans tänään myöhästyneen syndelahjan mulle.. Aivan ihanat DOPE verkkarit! Nyt kelpaa himassa köllötellä näis tai vaik jatkoilla ;)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti