6. kesäkuuta 2014

TAWAPA

AAH, vihdoinkin mä sain ostettua uudet blugit korviin. Laadukkaimpia koruja Helsingissä ehdottomasti myy Paradise tattoo and piercing , Kalevakatu 4! Joten tälläkin kertaa käännyin heidän puoleensa :)


Käytän korvissani aina luonnonmateriaaleja! Akryyli, teräs ja muut materiaalit eivät ole luotu kehoon! Käyttämällä kunnon koruja, venytetyt korvat pysyvät paljon paremmassa kunnossa. Joskus siihen ei vaadita kuin huono materiaali ja korva on tulehtunut tai jotain viellä pahempaa. En aijo lisätä tähän karseita kuvia siitä mitä pahimmassa tapauksessa voi käydä! :D


Oli taas todella vaikeaa päätyä johonkin lopputulokseen sen kanssa että mitkä korut sitä haluaa valita! Vitriineissä killuu toinen toistaan kauniimpia koruja.. Minä kuitenkin tarvitsin ihan sellaiset perus blugit arkikäyttöön ja myös hieman juhlavammat.


Päädyin sit hypistelee Tawapan koruja, mulla on ollu niiltä jo aijemminkin yhdet blugit jotka kaverini toi jenkeistä ja rakastuin niihin. Viimeistely on ensiluokkaista ja korut upeita. Ja tässä nyt ois nää sit mitkä valitsin :3 



Ihanat käsinvuollut punapuu joutsenet, noi tais olla 8-9mm paksuimmasta kohdasta.. Mulla oli ennen 10mm venytykset, mutta valitettavasti hukkasin blugini niin en saanut heti hankittua uusia koruja ja korvanlehdet kerkesi vetäytyä tähän kokoon. Aijon kuitenkin venyttää nää takasin jossain vaiheessa :) Ostin myös arkikäyttöön tämmöiset tiikerinsilmä blugit, toi väri on niin ihastuttava <3


Jos haluat laadukkaita koruja, ammattimaisen palvelun ja asiantuntevan lävistäjän niin suosittelen lämpimästi Paradisea! Heillä on myös todella taidokkaita tatuoijia, käykää ihmeessä tutustumassa! Tässä on viellä linkki heidän facebook sivulle; Paradise Piercing & Bodymodifications

*

Oon menossa TAAS tänään leffaan :D Tälläkertaa mennään kattoo O:n kanssa Godzilla! Treffi-ilta siis tiedossa.. Ihanaa! Huvittavaa kyllä mutta me ei olla oikeen keretty olla toistemme kanssa sen jälkeen kun muutettiin yhteen. O:lla on niin paljon nyt noita musahommia ja itellään taas töitä yms. Mulla on kans lauantaina kuvaukset ja MAYHEM bileet ois illalla! Olen osa Mayhemin järkkäysporukkaa, joten tulee varmaan taas sit oltua enemmän "työhommissa" kuin viihteellä.. :) Mukavaa viikonloppua ja nähdään Venuella jos olet tulossa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti