3. kesäkuuta 2014

Kesäkuuu

On vihdoin täällä! :3 Se tarkoittaa sitä et enää pari hassua viikkoa Defqon1 festareihin! Oh my.. Mä näin jo ihan kauheita painajaisia et olin lähteny reissuun tyhjän rinkan kanssa ja menin hätäisenä kauppaan ostamaan kaikkee selviytymis kamppeita mut sit siel kaupas ei ollu kaikkee mitä halusin.  Pitäis siis alkaa pikkuhiljaa valmistautuu reissuun ja kirjottelee ylös että mitä siellä oikeen tarvii..


Olin tosi kiltisti koko viikonlopun taas.. Kävin kattoo sen Maleficent ja se oli ihan mielettömän hyvä leffa! Yllätyin positiivisesti juonesta ja Angelinan roolisuorituksesta. Kantsii mennä kattoo jos on yhtään miettiny et haluis mennä, on ehdottomasti sen arvoinen. Mulla vaan se 3D meinaa aina tuottaa ongelmia.. Silmät ei pysy taistelukohtauksissa mukana ja tälläkertaa rupes lopussa vähän jopa oksettamaan. Ennen mulle on tullu vaan päänsärky tai väsynyt olo siitä! Voi kyllä olla osasyynä myös se että olin syöny aika paljon karkkia :D


Kerrankin kerkesin meikata kunnolla ennen leffaan lähtemistä! 


Luomissa käytin MAKE-UP STOREN microshadow // Across + Turquoise sävyjä. Rajaukset; Lumenen nestemäinen BLUEBERRY eyeliner + hopeinen vedenkestävä SENSITIVE TOUCH Kulmiin käytän aina Clarins eyebrow palettia! Tähän saakka oon todennu sen parhaaksi mahdolliseksi. Käytän myös kulmakynää, mutta teen sillä vain tarkkuutta vaativat kohdat.


Asuvalinta oli mahdollisimman rento :) Tykkään että leffassa on mukava olla ja suhteellisen lämmin. Aina tuntuu et niillä on aika kovalla se ilmastointi siellä, tai sit oon vaan tosi vilukissa.. Meow!
PAITA: IRON FIST, FARKUT & KÄSIKORUT GINA TRICOT!

Tässä ois viel muutama kuva viikonlopulta;
Murun mielestä kaikesta voi tehdä lelun.. :D

Kävin Itiksen Tigerissa ostamassa vähän kynttilöitä ja kaikkea muuta krääsää. Mukaan myös tarttui Murulle herkkuja ja laserlelu.. Tosta on ollu iloa meille kaikille nyt tässä pari päivää :D

Käytiin kans kanssa syömässä Pippuri & Suola ravintolassa.. Perushyvää safkaa!
Ainiiii ja saatiin uus pyykinpesukone eilen.. Ai että osaa ihminen olla pienistä asioista onnessaan. Vanha pyykinpesukone meni tosiaan joskus rikki.. Se ei vaan enää lingonnut jostain syystä ja jätti kerran vedet sisälle. Sen jälkeen en enää käyttäny sitä ja pesin pyykkiä meidän pyykkituvassa. Sekin on ollu oikein hyvä, mutta joskus se on vaan helpompi oikeasti pestä omassa kotona pyykkejä. Ei tarvii varata vuoroja ja miettii et millonkohan saa noi pyykit pestyy.. Plus lähtee roudaamaan niitä alakertaan ja takas ylös. Njoo, tästä mun blogista tulee kohta joku kodinkone blogi ku oon selittäny jo imurista ja nyt pesukoneesta :D Mitähän seuraavaks..