9. toukokuuta 2014

Palkkapäivä, paras päivä!

Kävin tänään vähän shopedishop keskustassa ja mukaan tarttui vähän kaikkea kivaa :) En ois uskonu ikinä että ostan tommosta hattua mut näköjään sekin päivä koitti! :D Sopii mun päähän kun nakutettu.. Eli vihdoin omistan kesähatun! Jeee :3 Oon miettiny et alan ottaa jossain vaiheessa noita "päivän asu" kuvia. Porukka pääsis kattoo mun arkipukeutumista enempi. Bileissä kuitenkin tulee näytettyä aina todella laitetulta ja useimmiten kuvatkin tulee otettua silloin. Mun arkityyli on enemmän sellainen rento ja siisti. Oon sitä mieltä että muuntautumiskyky kunniaan!! :) Jokatapauksessa, takas noihin ostoksiin. Reppu on ollu ykkösenä ostoslistalla jo pitkään, mutta hyvää ei oo tuntunu löytyvän millään ja melkeen oon luopunu toivosta. Forever21 sivuilla myytiin yhtä ihanaa nyssäkkää, mut tietysti se oli loppuunmyyty kun ois ollu mahis hankkia se. Just mun tuuria! Tää reppu on nyt sit kuitenkin lähimpänä sitä :3 Ja oon tyytyväinen. Plus mainittakoon myös että Carlingsissa oli alennukset ja ostin noi paidat sieltä.. Yhteensä 19€ :D Ei paha siis ollenkaan! Alennukset tais olla viel viikon ajan käynnissä, joten kantsii mennä kurkkaa. ^^ Nyt voisin karkaa tästä kokkailee miehen kanssa herkkui. Tänään ois tarkotus olla vaan rauhassa kotona ja kaverit tulee illalla kattoo leffaa. Mukavaa viikonloppua ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti