4. huhtikuuta 2014

Siitä onkin aivan liian pitkä aika kun oon tänne viimeks kirjoittanut :) Mulla on elämä muuttunut ihan kauheasti siitä mitä se on ollut viimeisessä postauksessani.. Ajattelin palata blogini pariin ja kokeilla miten tämä tälläkertaa luonnistuisi. Siitä on pitkä aika kun olen kuulumisiani kertonut joten voisi vähän palata ajassa taaksepäin ja kertoa mitä kaikkea on sattunut.
Asun edelleen kalliossa ja oon tykännyt tästä asunnosta ihan mielettömän paljon. Tää on hyvällä paikalla, kaikki palvelut on ihan vieressä ja kulkuvälineet menee hyvin jokaiseen suuntaan. Oon vaan jotenkin ehkä ruennut kaipaamaan sitä etten asuis kuitenkaan ihan keskustassa. Ois kivaa vaihtelua muuttaa jonnekkin vähän sivumpaan ja sitä olenkin miettinyt tässä aika paljon. :)
Kevätkin on jo tulossa ja se tuo taas mukanaan kaikkea ihanaa <3 Viime kesä oli ihan mieletön! Siihen kuului paljon seikkailuja, rannalla olemista, öiden valvomista, uusia tuttavuuksia, jäätelöä ja festareita :3
En malta odottaa! Ainenkin DEFQON1 liput löytyy taskusta eli ainenkin jotain odotettavaa. Olin siellä myös viimevuonna ja oli ihan huikea juhannus. Reissu tuli mulle vähän yllätyksenä koska sain tietää vain paria viikkoa ennen että olin edes lähdössä koko reissuun. Sain yllärinä nimen listaan festareille ja eihän sellaisesta voinut kieltäytyä. Plus kaiken lisäksi mentiin autolla.. Hollantiin kavereiden kanssa. Oli aika seikkailu lautalla Ruotsiin, sieltä Tanska, lautalla Saksaan ja sieltä ajaminen Hollantiin. Se oli sellainen hieno kokemus mitä en vaihtas mihinkään. Tälläkertaa kuitenkin meen lentäen.. :D




Oon myös nykyään töissä leipomossa ja olen tykännyt ihan hirveästi olla siellä. Meiltä saa ihania leivoksia, pullaa, leipää, hyvää kahvia, mysliä, keksejä ja kaikkea herkkua mitä voi vain kuvitella! Ruisleipä on ehdoton suosikkini Kannistolta.Se on 100% kotimaista luomuruista ja juureen tehty. Voiks olla parempaa?! Tässä vähän maistiaisia teillekkin!






Kuvat muuten löytyy myös mun Instagramista :) Sieltä voi käydä katselemassa enemmänkin mitä oon näpsinyt! Mutta jokatapauksessa nyt ois varmaan aika liueta tästä suihkuun ja rueta alottelemaan perjantaita. Kävin muuten eilen frendin kanssa syömässä Morrison's raflassa 10€ burgerit koska onhan Syö Helsinki! viikot. Otin taas sen perus vuohenjuusto ja olihan se yhtä hyvä ku aina ennenkin. Suosittelen menee viellä kun tarjoukset on voimassa. Kävin myös noutamassa yhden aivan ihanan mekon! Siitä tulee mun kesän suosikki varmasti. Voin näyttää seuraavassa postauksessa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti