12. kesäkuuta 2012

Heipadei !

Kesä on tehnyt tässä kovasti tuloaan ja fiiliskin on sen mukainen. Mä olen ollut super kiireinen tentin takia ja myös duunin. Joten ajattelin suosiolla jättää blogin sivuun siksi aikaan kun keskityin oleelliseen ja koitan valmistua viellä joskus. :D Käväsin tuossa hetki sitten myös erilaisissa kuvauksissa ja kunhan pääsen kotikoneelle datailemaan niin laittelen niistäkin kuvia tänne. :) Olen myös kerennyt nauttimaan kesästä istumalla puistossa, syöden hyvää ruokaa, juomaa ja nauttien muutenkin... Oikeesti suomen kesä on ihan liian lyhyt!



Olen kovasti myös miettinyt että haluanko nyt tänä kesänä ruskettua? Ja millä keinoin.. Tuntuu orvolle olla kuin kalkkilaivan kapteeni ihonsa kanssa, mutta toisaalta kalpeus on myös kaunista. Jotenkin vaan kaikki kesän sävyt ja aurinko tuo ruskettuneen ihon esiin kauniisti. Onko muilla kanssa eläjilläni vaikeuksia valita päivettyneen ihon kanssa? Ja valitsetteko purkkirusketuksen vai auringonpalvomisen?

Rusketuksen lisäksi mulla on ihan jäätävä tatskakuume!! :D Ajattelin et saatan olla niin hurja että otan kesälomarahoillani sitten jonkun kuvan kaikista niistä mitä oon suunnitellut. Oon myös pompotellut studion kanssa, että minkä mä oikein valitsisin?! Onks teillä jotain ideoita Helsingin suunnalla olevista liikkeistä? Itse olen miettinyt Liskogalleriaa, Zombie Tattoota, Legacy Tattoota ja Paradisea. Olen kuullut kyseisistä liikkeistä vain hyvää, nähnyt tatuointeja jotka on tehty kyseisissä liikkeissä ja kaikki vaikuttaa ihan loistavalle. :3

//kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti