8. toukokuuta 2012

...

Maailman surkein bloggaaja täällä terve! Mä oon unohtanut tän koko systeemin olemassa olon vähäksi aikaa joka on aika paha moka :D En ehkä näillä rahkeilla vois rueta ihan kokopäiväiseksi bloggaajaksi ainenkaan tällaisessa vaiheessa elämääni. Koulu alkaa olemaan loppusuoralla ja vikat näytöt + tentti vie kaiken huomioni. Myös duuni, reissailu ja mallihommat kantavat kortensa kekoon.
 

Olin tuossa parisen viikkoa sitten taas vierailulla Hollannissa ja reissu oli ihana. Matkattiin sinne Loudness bileisiin porukalla. Mentiin jätkäkaverin kanssa sinne jo perjantaina ja muut saapui sitten lauantaina. Tälläkertaa jäi shoppailut ja muu sellainen tuhlailu väliin. Menin sinne enimmäkseen nauttimaan vaan lomasta ja rentoutumaan. Käytiin Eindhovenissa kyllä pyörimässä kaupoilla mutta mukaani ei tarttunut mitään erikoista. Tottakai perus Hollanti mässyt tuli ostettua eli pähkinöitä ja muita herkkuja mitä suomesta ei saa. Meillä oli NH hotelli tälläkertaa tuolla Bestissä joka on pienempi kaupunki Eindhovenin kupeessa. Hotlassa oli ihana aamupala + ilmainen sauna ja uima-allas. Oli ihanaa bileiden jälkeisenä iltana mennä sinne rentoutuu Noran ja Nikosin kanssa. Suosittelen kyllä lämpimästi NH ketjun hotelleja. Itse oon aina ollut tyytyväinen hotellin palveluihin.
Loudness 2012

Eniveis, kevättä alkaa olemaan rinnassa vähän kaikilta osin.. Muutenkin kuin vain sen suhteen että tuntuu olevan tuhat rautaa tulessa yhtäaikaa. Mun kalenteri alkaa täyttymään jos jonkin näköisestä toiminnasta. Kuvauksia on sovittu kahdet, sit mua pyydettiin Helsingin Musiikkitalossa järjestettävään 24.5.2012 kansainväliseen Cities for All konferenssi ja esimerkillisten Design for All -esimerkkien näyttelyyn. Tapahtuma on osa World Design Capital 2012 virallista ohjelmaa. Konferenssi avataan People Come First ! -muotikulkueella mihin siis osallistun. Sain myös tänään puhelun yhdeltä tärkeältä suomalaiselta mallitoimistolta ja mulla on tiedossa koekuvaukset. Näköjään kova duuni ja harrastus voi poikia jotain positiivista ja yllättävää. :) En kuitenkaan uskalla nuolaista ennenkuin tipahtaa joten jää nähtäväksi miten koekuvaukset menevät. Joten tästä lisää myöhemmin ;)

Olen myös kaiken kiireen keskellä kerennyt nauttimaan vapaa-ajasta ja pysähtymään hetkeksi. Tullut koluttua jo pari terassia, perus ulkona syömiset, leffassa käynti ja ystävien kanssa vietetty aika näin kiireen keskellä on korvaamatonta. Oon myös löytäny tennarin maukkaat jäätelöannokset. Onko kukaan muu käyny testaamassa? :3

PS: Rankemman konemusiikin ystäviä hemmotellaan Toukokuussa. Kahtena viikonloppuna peräkkäin on luvassa hardia soundia. Ensin 18.5 Club Venuella on esiintymässä Angerfist ja  25.5 Distortion järjestää hyvällä suomalaisella line-upilla bileet Playgroundissa. :) Kaikki kynnelle kykenevät vain messiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti