15. maaliskuuta 2012

Kenkä *plur*

Hihi.. Pitkän harkinnan ja sisäisen harakkani kanssa käydyn taistelun jälkeen minä tein sen. Menin ostamaan ensimmäiset Converseni. Ja tottakai, iskin taas silmäni semmosiin mitkä oli ehkä himppasen turhan kalliit.. Mutta keksin hyvän litanjan itselleni syitä miksi minä juuri _tarvitsen_ nämä kengät nyt ja heti.

A.) Mun kaikki tennarit on jo kuoleman omia ja rähjäytyneitä.
B.) En omista mielestäni hyviä kesäkenkiä.
C.) Tarviin kengät joissa on hyvä tanssia ja viipeltää.
D.) Voi kun nuo Converset kiiltää niin kauniisti
E.) En saanut kenkiä pois mielestäni, en edes nukkuessa. yms yms

NONIIN, joten nyt kun oon listannut tarpeeksi syitä niin tässä ne ovat : 


Vaikka en kullan kimmellyksestä niinkään välitä, niin näiden kenkien kohdalla se vain toimii niin hyvin ! Semmonen hauska juttu näissä kengissä on viellä se että noi paljetit saa käännettyy silleen et kenkä on joko kokonaan musta tai kokonaan kultainen. Tai sit tolleen miten ovat kuvassa. Olen niin onnellinen että vihdoin mullakin on ihka ensimmäiset Converset. Jee ! Mutta, minkälaisia Converseja teiltä löytyy? Ja missä väreissä :)

PS: Jos näit tänään Helsingin keskustassa tytön jolla oli hirmuinen kasa värikkäitä helium ilmapalloja niin se olin minä. Kävin kuvauksissa ja niistä tulee myöhemmin sit tänne juttua. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti