9. maaliskuuta 2012

Goottikirppis

Aika moni gootti tyttönen ja miksi ei poikanenkin on varmasti törmännyt väkisinkin facebookin kivaan pikku nurkkaukseen "Goottikirppis." Tää on ollut ylläpitäjiltä tai siltä joka tän sivun on kekkassut ni hirrrmusen hyvä idea. :3 Mä oon aina tykännyt kirppiksistä, huuto.netistä ja nyt sit on viel helpompi kanava löytää vaatteita kuin huuto.netin sekava hakukonelabyrintti. :D Jotkut porukasta myy vähän mitä sattuu, mielestäni pelkkä musta t-paita ei vain yksinkertaisesti ole goottivaate. Helmiä kuitenkin löytyy paljon seasta! Jotkut myyjät ovat suosikkejani ihan sen takia koska he myyvät laadukkaita, kauniita ja hyvässä kunnossa olevia vaatteita. Ja goottikirppis on loistava kanava päästä omista vanhoista vaatteista eroon, tai muuten vain käyttämättä jääneistä tai kooltaan vääristä tamineista. Omalla kohdalla kaupankäynti on onnistunut todella loistavasti ! Olen myynyt omia kuteita pois ja ostanut tilalle uutta. Mulla on ollut nyt kova yläosien metsästyskausi päällä, koska oon huomannut et mun kaapista ei oikeasti löydy tarpeeksi yläosia yhdistettäväksi kaikkiin hameisiin esim mitä omistan. Tuntuu välistä että alaosia on liiaksikin asti :D Tässä on pari löytöä mitä olen kirppikseltä tehnyt:
Lip Service - Gangsta Pranksta - Hidden Tease Strap Dress
 Lipparin High Voltage Vinyl top
  Danen hame
Ja myöskin Danen glitteri "korsetti"

Anteeksi laiskuuteni koska en jaksanut ottaa itse vaatteista kuvia, joten poimin netistä kaikki tälläkertaa. :) Oon tässä ajan mittaan tehnyt taas hirveästi kaikkia muitakin uusia hankintoja kuin vain pelkästään goottikirpparilta. Mulla on alkanut nyt tämmönen älytön kehon koristelu villitys, kävin esim ottamassa microdermalin tohon solisluiden väliin.. 
Oon ihan hirmu rakastunut tähän Ajattelin et viel vois tohon alapuolelle käydä ottamassa toisen. Liike mis kävin tämän nakkasemassa rinnukseen on Paradise Tattoo & Piercing ! Super upeat liiketilat ja todella osaavaa väkeä töissä. Kehon koristeluun liittyen, kävin myös ottamassa tatuoinnin kylkeeni ;) Mutta siitä seuraa kuvaa myöhemmin koska se on viellä niin parantumis vaiheessa. ( Rupi on juuri irtoamassa ja arvatkaa vaan kuinka paljon kutkuttaa) :D Laitettiin mulle myös rastat eilen kiinni frendin kanssa ja tämmöset niistä tuli:

Nää on pisimmät rastat mitä mulla on ikinä ollut ! Tosi kivaa vaihtelua kieltämättä omasta mielestäni koska yleensä mulla on ollu just lyhyemmät. Näiden kanssa on vaan pieni totuttelu kun ei saa ihan niin helposti kiinnitettyä ja ovat tottakai hieman raskaammat kuin lyhyemmät rastat. Mutta silti tykkään ^-^ Mitä ootte mieltä?

  
Hyvää viikonloppua lukijat, tällä biisillä lähtee hyvin ilta käyntiin ;)

2 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita, ja nuo rastat kyllä soppii siulle! :) Ihanat värit<3

    Mie halluisin ittelle kaks microdermalia vierekkäin tuohon solisluun alapuolelle, ois nätti.^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihania vaatteita, piti aika kauan etsiä ennenkun löysin haluamani. :) Kiitos ^^ Pitkästä aikaa päädyin rauhallisempiin väreihin rastoissa ja kyllä kannatti!

      Ois kyllä hirmu nätti kun laittas silleen microdermalit, eikun vaan ottamaan ;)

      Poista