19. tammikuuta 2012

Pitkästä aikaa.

Minulla on aikaa edes hetkeksi syventyä kirjoittamaan tätä blogiani jonka olen julmasti unohtanut netin syövereihin lojumaan. Elämäni on mennyt jatkuvaa vuoristorataa, asiat vienyt mukanaan ja olen ollut jatkuvan muutoksen keskellä. Nyt alkaisi taas näkymään valoa tunnelin päässä! Olen tämän pitkän väliajan sisällä kerennyt tekemään vaikka mitä (itseasiassa liikaa) ja käymään Varkaudessa jouluna sukulaisten luona ja Ruotsissakin käytiin N:än kanssa. Josta ostin ainoana tuliasena karkkia, jotain juomia ja tämän;

Nimittäin Make-Up Storen eyedust darknessin ! Kevyesti kimmeltävä, ihanan pigmenttinen ja helppo luomiväri. Voi laittaa aplikaattorilla tai hyvällä meikkisiveltimellä.

Myös tukkani on kokenut hieman muutoksia. Vaikka kovasti viime kirjoituksessani vannoin oranssin nimeen ja kehuin sitä kuinka kauan olen jaksanut väriä. Niin nopeasti se kyllästyminen sen ylistyksen jälkeen tuli kun tajusin oikeasti kuinka kauan olin pysynyt siinä värissä. Kaipasin jotain vaihtelua ja hieman "rauhallisempaa"
 väriä omaan makuuni... Päädyin ostamaan Four Reasonsin 1.0 Black velvettiä, eli hajusteetonta kestosävytettä. Tämä on hyvin harvinaista minulle koska yleensä en koskisi mustaan pitkällä tikullakaan. Mutta nyt kaipasin jotain rauhallista, joten tein radikaalin päätöksen. Mustan lisäksi hankin purkin Directionsin Midnight Blue väriä. Ja tässä olisi lopputulos miten päätin värjätä näillä väreillä. 

Mitä olette mieltä ? :)
Kävin myös kuvauksissa pari viikkoa sitten ja tässä olisi sieltä pari otosta. Rastat ovat pelkällä klipsillä kiinni, mutta sini/musta tukka toimii niidenkin kanssa aika hyvin omasta mielestäni. Kuvat otti © Markus Lehto !


 *
 *

Hame & paita; Lip-Service
Legginssit ; Backstreet
Hanskat; Cybershop
Kengät; Dinsko
Meikki & hiukset; Itse väkerretty :)

Mulla ois vaikka mitä kaikkea kirjotettavaa tänne mut ehkä en tukehduta teitä tekstitulvaan ja koitan pitää sormeni pois näppäimistöltä.. Siiiis ensi kertaan, jonka lupaan tulevan pian!

PS; Jos muutkin niin miksi en minäkin. ;) Vinkki kuvassa..
 
Tosi vaikee kyl varmaa arvata mitä mut hihi.. *plur*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti